« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2024./25. produženi boravak u II. osnovnoj školi organiziran je za učenike razredne nastave.
Skupine su sljedeće:
Radno vrijeme je od 11:30 do 16:30 sati, uz dežurstvo od 10:30 sati.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike nakon redovne nastave. Organizirano je pisanje domaćih zadaća i učenje praćeno stručnim vođenjem, a učenici imaju mogućnost odabira različitih aktivnosti koje prate Godišnji izvedbeni kurikulum te Školski kurikulum.
2013. godine Ujedinjeni Narodi proglasili su 3. ožujka Svjetskim danom divljih vrsta.
Obilježavanjem Svjetskog dana divljih vrsta naglašava se važnost svih divljih vrsta na planetu kao karika u lancu prirodne ravnoteže.
Nestankom samo jedne karike narušavamo cijeli ekosustav. Svjetski dan divljih vrsta prilika je za proslavu raznolikosti života na Zemlji.
Tema ovogodišnjeg Dana je "Povezanost ljudi i planeta: digitalne tehnologije u očuvanju divljina." Kroz umjetnost, prezentacije i rasprave, fokusira se na mogućnosti za održivo digitalno očuvanje divljih životinja. Potiče se istraživanje postojećih digitalnih inovacija i predviđa uključivo digitalno povezivanje za sve ljude i planet.
Učenici 4. skupine pogledali su video o temi te istražili kako se Svjetski dan divljih vrsta obilježava na društvenim mrežama. Nakon prikupljanja informacija izradili su plakat. Kreativno su se izrazili kroz motive leptira prikazanog komplementarnim kontrastom boja.
učenici 4. skupine s učiteljicom Ines Ercegović